reklama

Prepáč...

Túlam sa v mojej hlave, snažím sa nájsť to správne miesto v nej... Nenachádzam ho však a možno ani nikdy nenájdem... Rozmýšľam, kde sa stala prvá chyba... Kde je chyba, ktorá všetko spôsobila... Rozmýšľam nad ňou každý deň, aj keď možno priamo za všetko nemôžem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Doteraz som nenašla ten okamih, v ktorom sa svet zrútil a už nebol taký nádherný a bezstarostný ako predtým. Deň, po ktorom sa môj úsmev a pohľad na všetko zmenil. Je však aj iná vec, ktorú hľadám. Je to odpoveď na otázku, čo znamená slovko prepáč ...

Koľkokrát za svoj život si si myslel, že slovíčko prepáč bude úplne stačiť? Koľkokát za svoj život si si myslel, že slovíčko prepáč všetko vyrieši? Koľkokrát za svoj život si si myslel, že slovíčko prepáč je čarovné a na všetko sa zabudne?


Ja by som asi už tisícikrát chcela povedať prepáč osobe, ktorá..., ktorú..., ktorej...

Viem, že už nemôžem a nezmôžem nič. Stalo sa to, čo sa stalo a urobila som to, čo som urobila. Prepáč po tisíciprvýkrát nič nezmení, ale mám pocit, že preto, aby si sa aspoň cítil lepšie, by som mala niečo urobiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Ak toto budeš čítať, ty vieš, že týmto myslím práve na teba...


Prepáč, viem, že nezabudneš, ale mrzí ma to a trápi každý deň. Ak existuje niečo, čo ti pomôže zabúdnúť alebo nemyslieť na to všetko a môžem pre teba niečo urobiť len povedz. Rada pomôžem ak viem a smiem...

Ešte raz....Prepáč za všetko...



Maja Fenyvesiová

Maja Fenyvesiová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka, ktorá si plní svoje túžby, ktorá aj na zamračenej oblohe hľadá kúsok slniečka (šťastia) a hviezdičky (veci neznáme). Toto som Ja. Tvrdohlavá, cieľavedomá a citlivá baba, ževraj plná protikladov :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu